7 de febr. 2016

Moià tanca les festes d´hivern amb uns Tres Tombs d´alta participació

07.02.2016 | 17:20
Moiàtanca les festes d´hivern amb uns Tres Tombs d´alta participació
Moiàtanca les festes d´hivern amb uns Tres Tombs d´alta participació
Centenars de persones van omplir diumenge carrers i places del nucli de Moià per presenciar la desfilada dels Tres Tombs, amb què la capital del Moianès posava el pun i final a les festes d'hivern. Enguany, la comitiva estava encapçalada com a portadors de la bandera per Rafael Manzanera, Daniel de la Sierra i Maria Eulàlia Dalmau. Una festa molt concorreguda. ja que s'hi va un carruatge tibat per cinc cavalls, carros diversos i carrosses tibades per tractors, una cinquantena de muntures, nou tractors antics, un pastor amb el seu ramat, entre altres. -Joan Capdevila