23 d’ag. 2016

El Moianès Round Fest surt de ruta per la comarca

Consulta aquí el recorregut i les diferents activitats per a joves que hi ha programades fins dissabte

23.08.2016 | 07:35
El Moianès Round Fest surt de ruta per la comarca
El Moianès Round Fest surt de ruta per la comarca
El Moianès Round Fest surt de ruta per la comarca 

El Moianès Round Fest, la ruta del Toixó, el Cabirol i la Guilla, ja ha donat inici a la seva segona edició. Els participants de la ruta estaran fins diumenge caminant i fent activitats pels diferents pobles de la comarca.
La principal novetat d'aquest any és la incorporació al recorregut de Santa Maria d'Oló, on s'acabarà la ruta dissabte. Sant Quirze Safaja i Calders seguiran sense formar part de la ruta, però hi participaran organitzant punts d'avituallament pels participants.
Les diferents etapes i activitats previstes es poden consultar a la pàgina web o al Facebook. Ja hi ha una trentena de persones que han adquirit el carnet de ruta, però les inscripcions segueixen obertes.

El programa va començar dimarts al vespre amb la rebuda dels participants a les Faixes, a Moià, on van fer nit. Avui han sortit després d'esmorxar direcció a la Vall de Marfà, que forma part del terme municipal de Castellcir. Els participants han dinat a la Tosca, en un punt organitzat pels voluntaris de Calders. A continuació s'ha visitat els horts de la Datzira i després ha començat el tram direcció a Monistrol. Allà s'han dut a terme diferents activitats i es farà nit al mateix poble.
Dijous se surt a les 10 del matí del camp de Monistrol direcció a Granera. A la 1 del migdia, ja al poble més petit de la comarca, hi ha previst visitar el castell. A continuació es dinarà i a les 4 de la tarda els participants seguiran la ruta. Al Marcet, encara a Granera, hi ha el punt d'avituallament de Sant Quirze Safaja. Es berenarà a Castellterçol a les 7 de la tarda i a un quart de nou es farà el tram fins a Castellcir. Se soparà i es dormirà a la Quintana.
L'esmorzar de divendres es farà a Vegetàlia. A continuació, a les 10 del matí, es començarà el tram Castellcir-Collsuspina. Allà es dinarà paella, a dos quarts de 3 de la tarda, i a les 5 se sortirà cap a l'Estany. Se soparà al cinema vell i es farà l'espectacle de final de festa.
Els participants que encara tinguin forces podran fer un últim tram fins a Santa Maria d'Oló dissabte al matí. Sortint de l'Estany a les 11, hi ha programat un vermut a la plaça Catalunya d'Oló a les 2 de la tarda. Just després s'anunciarà el relleu dels éssers del Moianès Round Fest.