19 de des. 2016

Santa Maria d'Oló s'omple d'ambient nadalenc amb la fira i el pessebre vivent

Les parades d'artesania, exposicions i activitats infantils centren la tradicional cita de Nadal

19.12.2016 | 21:11
La Fira de Nadal d´Oló és una cita tradicional d´aquestes dates
Santa Maria d'Oló va viure aquest cap setmana la vint-i-unena edició de la Fira de Nadal, que va omplir de parades la plaça Catalunya amb una oferta molt variada, que va atraure un gran nombre de veïns i visitants que no es van voler perdre la matinal festiva.
A banda de les clàssiques neules i els habituals torrons, hi havia un ampli ventall d'artesania, productes alimentaris, parament de la llar i diversitat d'objectes i detalls nadalencs.
També van participar a la fira els gegants d'Oló acompanyats dels grallers, i es van organitzar tallers, animació infantil i un vermut popular. A més a més, es va poder escoltar un concert de nadales amb la coral de l'Escola de Música. Durant la jornada, hi va haver portes obertes a la nau vella d'Hemalosa i es va poder veure una exposició de quadres del Cercle Artístic del Moianès i una mostra itinerant de l'Ecomuseu sobre el procés tèxtil.
D'altra banda, tant dissabte com diumenge a la tarda, els veïns del poble van organitzar una nova edició, la quarta, del Pessebre Vivent d'Oló, que va omplir d'escenes el nucli antic del municipi del Moianès.