14 de des. 2017

Santa Maria d'Oló acollirà el seu primer Sketchcrawl aquest diumenge

Santa Maria d'Oló acollirà el seu primer Sketchcrawl aquest diumenge

 Començarà a les deu del matí i s'allargarà fins les dues del migdia

, Santa Maria d'Oló | 14/12/2017 a les 11:58h
Aquest diumenge, 17 de desembre, Santa Maria d'Oló acollirà el seu primer Sketchcrawl, que recorrerà diversos indrets del municipi amb l'objectiu que els participants els dibuixin amb un temps determinat.

L'Sketchcrawl de Santa Maria d'Oló és el sisè que se celebra a la comarca del Moianès. De fet, aquesta iniciativa de pintar a l'aire lliure i en grup, està sent promoguda pel Cercle Artístic del Moianès.

L'Sketchcrawl es practica arreu del món i és una activitat que es duu a terme en grup. Totes les persones que hi volen participar -l'activitat és gratuïta- han de dur una llibreta i els estris que fan servir per pintar i dibuixar, ja siguin retoladors, aquarel·les, cera, llapis o tintes. Amb aquests ingredients, els organitzadors de l'activitat els aniran guiant per diversos indrets del poble perquè els pintin com vulguin. No cal ser un expert en aquesta tècnica; l'únic que cal és gaudir dibuixant i observant el paisatge, tot passant una estona amb altres amants de la pintura.

Així doncs, aquest diumenge, totes les persones que hi vulguin participar es trobaran a les deu del matí a l'Espai Hemalosa del municipi moianès, que serà el primer indret que s'haurà de dibuixar. A les dues del migdia l'activitat es donarà per finalitzada.

Malgrat la proposta és gratuïta, cal inscriure-s'hi prèviament enviant un correu acercleartisticdelmoianes@gmail.com o trucant al 650 781 809.`