17 de nov. 2015

Els càrrecs electes locals del Bages i Moianès participen conjuntament en una sessió formativa

El passat dissabte, 14 de novembre, va tenir lloc a Sant Joan de Vilatorrada una sessió formativa adreçada als càrrecs electes locals republicans a les comarques del Bages i del Moianès. La jornada va comptar amb la presència de membres de l'executiva nacional de la formació, així com els màxims representants a la Diputació de Barcelona i a ambdós consells comarcals.

La seixantena d'assistents van poder escoltar les diverses intervencions que tenien com a objectiu donar a conèixer els diferents serveis que ofereix el partit als electes, ajudar-los per a una millor organització del grup municipal i, també, presentar les àrees de responsabilitat d'ERC als ens supramunicipals -diputació i consell comarcal-. Així, doncs, va intervenir el secretari nacional de Politica Municipal, Marc Sanglas; el secretari nacional de Finances, Jordi Roig; el vicepresident primer de la Diputació de Barcelona i també president del Consell Comarcal del Moianès, Dionís Guiteras; i el president del Consell Comarcal del Bages, Agustí Comas.

La trobada va finalitzar amb una sessió formativa sobre pressupostos municipals adreçada, principalment, als nous regidors i regidores escollits a les passades eleccions, i va anar a càrrec de Joan Bertran, regidor d'Hisenda a l'Ajuntament de Navàs en el passat mandat.

Des de la secretaria comarcal de Política Municipal es va valorar molt positivament la iniciativa que respon a la voluntat de donar suport als electes locals.

- See more at: http://locals.esquerra.cat/bages/article/28350/els-carrecs-electes-locals-del-bages-i-moianes-participen-conjuntament-en-una-sessio-forma#sthash.CcNm479k.dpuf

Esquerra.cat