Monistrol de Calders serà el darrer municipi del Bages i el Moianès en celebrar el Carnestoltes. Ho farà aquest dissabte 20 de febrer a partir de les cinc de la tarda on, a la Plaça Nova del poble començarà una rua pels carrers de la vila al ritme dels Tabalers de Castellterçol.
Després de la cercavila s'oferirà berenar per a tots els assistents i el bagenc Lluís Pinyot amenitzarà la festa amb un espectacle que durà a terme al Pavelló del poble.
Per acabar es repartiran els premis a millor disfressa de grup, millor disfressa d'adult i millor disfressa infantil.
Nació digital