El Centre de Visitants de l'Estany organitza el proper diumenge una sortida temàtica a l'espai museogràfic del Centre de visitants. A continuació es visita la mina de desguàs de l'antic estany que dóna nom al municipi i es fa una excursió a peu per un dels itineraris. En aquesta ocasió es farà un circuit de l'itinerari del Domini de l'aigua (entorn de l'espai que ocupava l'estany).
El punt de trobada és a la Plaça del Monestir, 4, a les 10 del matí. El preu és de 3 euros per als majors de 18 anys i d'1 per als joves d'entre 8 i 17 anys. La sortida inclou un petit refrigeri a base de coca de Cal Xaconet. Inscripcions i informació: 93 830 30 00
naciodigital.cat