Un turisme ha quedat totalment calcinat aquest dijous al matí a Calders després d'haver-se encès el motor per combustió espontània. El propi conductor del vehicle ha avisat a Emergències a 2/4 de 9 del matí des del punt quilomètric 13,8 de la N-141c, en el terme municipal de Calders, advertint que al cotxe li havia començat a sortir fum i flames del motor.
Fins al lloc de l'avaria s'hi ha dirigit una unitat dels Bombers i una patrulla dels Mossos que no han pogut evitar que les flames calcinessin el vehicle totalment, tant exteriorment com interior. Poc després de les 10 del matí, els Bombers han tancat la incidència.
Fins al lloc de l'avaria s'hi ha dirigit una unitat dels Bombers i una patrulla dels Mossos que no han pogut evitar que les flames calcinessin el vehicle totalment, tant exteriorment com interior. Poc després de les 10 del matí, els Bombers han tancat la incidència.
1 febrer 2018
