24 de set. 2019

L'Estany s'agermana amb la població de Codalet

24.09.2019 | 23:36

L'Estany s'agermana amb la població de Codalet


El municipi moianès de l'Estany ha formalitzat l'agermanament amb la població de la Catalunya Nord de Codalet, amb qui ha establert relacions d'amistat i intercanvi des del 2016. És un municipi de dimensions similars a la de l'Estany situat a la comarca del Conflent, on hi ha el monestir de Sant Miquel de Cuixà. A la foto, actuació de l'Esbart Rosa d'Abril durant l'acte d'agermanament.

24 setembre 2019

Regió7