Els bastoners d'Oló, presents marta rovira
Els veïns del Moianès que es van reunir al tram número 9 van tenir l'oportunitat de veure un autobús pintat amb l'estelada de dalt a baix o gaudir de diferents activitats culturals al carrer de Diputació. A la imatge podem veure els bastoners d'Oló actuant davant l'atenta mirada dels assistents a la mobilització de la Diada que passaven per allà.
11 setembre 2019
Regió7