Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris atenció telemàtica. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris atenció telemàtica. Mostrar tots els missatges

20 d’abr. 2021

El Síndic oferirà atenció telemàtica el 29 d'abril a Moià

20.04.2021 | 17:13

El Síndic de Greuges oferirà atenció telemàtica el proper dijous 29 d'abril a les persones de Moià que vulguin adreçar alguna consulta o formular alguna queixa contra una actuació de l'administració pública, o també contra empreses que ofereixen serveis d'interès general, com ara els de gas, llum, o aigua.

Tenint en compte que l'atenció serà telemàtica en l'actual context de pandèmia, caldrà demanar hora prèvia trucant al número de telèfon 900.124.124, o mitjançant un correu electrònic a sindic@sindic.cat. Les visites s'atendran per videotrucada o telefònicament.

20 abril 2021

Regió7

21 d’abr. 2019