L'agrupació considera «un error greu» que no s'hagi tingut en compte la visió del sector primari acn | manresa 31.05.2020 | 16:39
La Federació d'ADF del Bages i el Moianès veu la creació de l'Agència de la Natura, que es preveu debatre i aprovar el 17 d'abril al Parlament, "un error greu" i lamenta que s'estigui "menystenint" el territori. A través d'un comunicat, l'agrupació ha volgut mostrar públicament el seu rebuig i exigeix que s'aturi el procediment. Considera que abans caldria donar a conèixer les repercussions de la llei en els diferents sectors i institucions territorials, així com comptar amb la seva participació i consens "des de l'inici".
A través d'un comunicat, la Federació d'ADF del Bages i el Moianès critica que ni les corporacions locals ni la ciutadania afectada hagin tingut coneixement de la nova normativa fins que aquesta ha estat a punt d'entrar a tràmit parlamentari. Qualifica aquest fet d'una manera de fer política "impròpia d'una societat democràtica" i creu que s'està "menystenint el territori, la propietat dels boscos i el sector primari i agroforestal".
A parer de l'agrupació, no és necessari la creació d'un nou organisme de control si es planteja com una nova estructura administrativa paral·lela. Recorda que Catalunya ja disposa de mecanismes de control i supervisió legislatius, administratius i organitzatius des de la mateixa Generalitat de Catalunya. Hi afegeix que, en tot cas, el que caldria és "revisar l'organització de competències entre els Departament de Territori i Sostenibilitat i el Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, per tal d'unificar criteris i processos i poder millorar l'actual situació de descoordinació".
31 maig 2020
Regió7
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Federació ADF Bages i Moianès. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Federació ADF Bages i Moianès. Mostrar tots els missatges
31 de maig 2020
16 de març 2020
La Federació d'ADF Bages i Moianès entrega mascaretes autofiltrants a l'hospital
Són les que utilitzen en incendis per protegir-se del fum i n'ha recollit prop de 500 redacció | manresa/moià 17.03.2020 | 14:18
Caixes amb les mascaretes FEDERACIÓ D'ADF
La Federació d'ADF Bages-Moianès ha recollit 485 mascaretes protectores, d'usos variats i de diferents nivells de protecció, per tal de lliurar-les a l'Hospital General de Manresa per col·laborar en l'actual situació d'excepcionalitat.
Les mascaretes s'han recollit en poques hores després que la Federació fes una crida a totes les ADF que en formen part i cadascuna d'elles ha posat en funció del seu estoc. Aquestes mascaretes són les que les ADF solen utilitzar en incendis forestals per protegir-se de les partícules i del fum.
Les mascaretes FFP són autofiltrants i protegeixen el nas, la boca i la barbeta. Algunes d'elles incorporen una vàlvula d'exalació d'aire.
El lliurament de les mascaretes s'acompanya d'una carta on s'ofereix qualsevol altre tipus de col·laboració que es pugui necessitar i alhora s'agraeix i encoratja a tot el personal sanitari per l'esforç que estan realitzant.
17 març 2020
Regió7
Caixes amb les mascaretes FEDERACIÓ D'ADF
La Federació d'ADF Bages-Moianès ha recollit 485 mascaretes protectores, d'usos variats i de diferents nivells de protecció, per tal de lliurar-les a l'Hospital General de Manresa per col·laborar en l'actual situació d'excepcionalitat.
Les mascaretes s'han recollit en poques hores després que la Federació fes una crida a totes les ADF que en formen part i cadascuna d'elles ha posat en funció del seu estoc. Aquestes mascaretes són les que les ADF solen utilitzar en incendis forestals per protegir-se de les partícules i del fum.
Les mascaretes FFP són autofiltrants i protegeixen el nas, la boca i la barbeta. Algunes d'elles incorporen una vàlvula d'exalació d'aire.
El lliurament de les mascaretes s'acompanya d'una carta on s'ofereix qualsevol altre tipus de col·laboració que es pugui necessitar i alhora s'agraeix i encoratja a tot el personal sanitari per l'esforç que estan realitzant.
17 març 2020
Regió7
Etiquetes de comentaris:
2020,
ADF,
coronavirus,
Covid-19,
Federació ADF Bages i Moianès,
hospital,
Març,
mascaretes,
Regió7
25 de maig 2019
Les ADF del Bages i el Moianès incorporen un desfibril·lador
Etiquetes de comentaris:
2019,
ADF,
desfibril·lador,
Federació ADF Bages i Moianès,
Maig,
Regió7 paper
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
