Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris carretera de Vic. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris carretera de Vic. Mostrar tots els missatges

13 de febr. 2024

Un home resulta ferit en encastar-se amb el cotxe contra una façana a Moià

El conductor s'ha accidentat sol mentre circulava per la carretera de Vic

Laura Serrat
Manresa | 13·02·24 | 18:33 | Actualitzat a les 19:02





El cotxe després d'encastar-se contra la façana a la carretera de Vic de Moià ARXIU PARTICULAR


Un veí de Sant Feliu de Codines, de 59 anys, ha resultat ferit menys greu en encastar-se contra una façana a la carretera de Vic de Moià. Els serveis d'emergències han rebut l'avís per l'accident a les 5 de la tarda i tres dotacions dels Bombers s'han desplaçat fins al lloc de l'accident, al quilòmetre 19 de la carretera.


Quan han arribat al lloc dels fets, han trobat el vehicle enfilat a la vorera i atrapat entre la façana i els cotxes que hi havia aparcats al voltant. Els efectius han hagut d'excarcerar el conductor, que havia quedat atrapat a l'interior del vehicle perquè les portes no s'obrien. Una vegada han ajudat l'home a sortir del vehicle, ha rebut l'atenció del SEM, que l'ha traslladat amb pronòstic menys greu fins a l'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa. 

13 febrer 2024

Regió7