Regió7 paper
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris gasolinera. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris gasolinera. Mostrar tots els missatges
27 de des. 2024
Ensur per una fuita de gasolina
Etiquetes de comentaris:
2024,
bombers,
desembre,
gasolina,
gasolinera,
N-141c,
Regió7 paper,
SEM
26 de des. 2024
surt per una fuita en un sortidor de combustible en una gasolinera de Moià
El vessament ha afectat un conductor que estava omplint el dipòsit
Una ambulància del SEM / SEM
Laura Serrat
Manresa 26 DES 2024 19:00 Actualitzada 26 DES 2024 21:04
Una petita fuita en un sortidor de combustible de la gasolinera de Moià situada a la N-141c ha mobilitzat aquest dijous a la tarda els Bombers de la Generalitat. L'incident ha afectat el propietari del vehicle que estava omplint el dipòsit i ha estat atès pel SEM.
Els Bombers han abalisat la zona per precaució i després de contenir el vessament han comprovat que no hi havia perill. L'incident ha tingut lloc a la gasolinera situada al punt quilomètric 27,7 de la carretera.
26 desembre 2024
Etiquetes de comentaris:
2024,
bombers,
Bombers de la Generalitat,
desembre,
fuita,
gasolinera,
N-141c,
Regió7,
SEM
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
