Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Supercopa d'Espanya. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Supercopa d'Espanya. Mostrar tots els missatges

4 d’oct. 2022

Dos bronzes per al Centre de Tecnificació en la Supercopa júnior

Marc Escribà, Helga Barris, Íngrid Domínguez i Guillem Lozano | ESPORT7


Redacció
Manresa | 04·10·22 | 06:25 | Actualitzat a les 07:45


Els judokes del Centre de Tecnificació del Bages i el Moianès Guillem Lozano (Esport7) i Marc Escribà (Judo Moià) van iniciar de la millor manera la temporada amb la medalla de bronze en la Supercopa d’Espanya júnior que va tenir lloc a València. Es tracta de la primera competició d’àmbit estatal de la present temporada.

Lozano, que competeix com a cadet de segon any, va ser tercer en la categoria de menys de 100 quilos i Marc Escribà, júnior de primer any, també va poder pujar al podi, en el seu cas en la categoria de més de 100 kg. Aquestes terceres posicions també els donen punts per participar en el proper Campionat d’Espanya.

El Centre de Tecnificació va aportar dues judokes més al campionat. D’aquesta manera, Íngrid Domínguez, del Judo Moià, va quedar cinquena en la categoria de menys de 57 quilos. Va competir en el combat per aconseguir la medalla de bronze, però el va perdre. Per la seva banda, Helga Barris, de l’Esport7, també cadet de segon any, com Lozano, va caure en el combat de primera ronda i després també va caure en una repesca que l’hauria pogut conduir a la lluita per un dels bronzes. 

4 octubre 2022

Regió7

13 de març 2020

Medalles del Judo Moià, a l'Estatal


 13 març 2020

el9nou paper

11 de març 2020

Ahmed Mssahal, del Judo Moià, guanya la Supercopa estatal en -55 kg a Alacant

redacció | manresa 11.03.2020 | 10:58

Judokes cadets del Centre de Tecnificació del Bages, Moianès i Ripollès ARXIU PARTICULAR

 
El pavelló Pitiu Rochel d'Alacant va rebre la Supercopa d'Espanya de judo cadet i infantil amb una destacada presència de judokes del Centre de Tecnificació del Bages, Moianès i Ripollès, entre els més de 1.200 participants.
En categoria cadet (sub-18), Ahmed Mssahal (Judo Moià) va ser primer en -55 kg; Raquel Romeu (Judo Moià), segona en -48 kg; Nerea Garcia (Esport-7), tercera en -63 kg; Neus Santacreu (Esport-7), cinquena en -57 kg; Pol Miranda (Judo Moià), setè en -81 kg; Marc Escribà (Judo Moià), setè en + 90 kg; Olga Juárez (Esport-7), novena en -48 kg; i participació de Levi França (Esport-7) en -66 kg.
En categoria infantil (sub-15), Jan Perau (Esport-7) , cinquè en -46 kg; Helga Barris (Esport-7), cinquena en -40 kg; Ariadna Álvarez (Esport-7), cinquena en -44 kg; Luca de Palma (Esport-7), setena en -57 kg; i participació d'Àlex Llamas, Izan Moreno, Julen Muñoz, Jordi Benito, Aleix Bell, Guillem Lozano i Arnau Domínguez d'Esport-7, Nerea Espinoza (Judo Ripoll) i Adrià Marin (Judo Moià).

11 març 2020

Regió7

10 de des. 2019

Ahmed Mssahal, del Judo Moià, és bronze a la Supercopa d'Espanya

redacció 10.12.2019 | 23:47


Ahmed Mssahal, segon per la dreta, amb la resta de companys arxiu particular
Al pavelló de la Universitat de Navarra a Pamplona es va celebrar la Supercopa Espanya en categoria cadet (sub-18) amb una altíssima participació de 600 judokes de tot l'Estat. Aquest gran nombre de participants va fer que les medalles fossin molt difícils d'aconseguir perquè en moltes categories de pes hi havia entre 45 i 60 judokes.

Hi va ser un equip del Centre de Tecnificació de Judo del Bages i el Moianès, en representació del Judo Moià i Esport-7. Ahmed Mssahal, del Judo Moià, va penjar-se el bronze en la categoria de -55 kg entre 51 judokes. Mssahal va imposar-se en el tres primers combats a representants de València, Aragó i Castella-Lleó, i va perdre a semifinals davant el representant de Navarra Gorka Gracia. En el combat pel bronze va imposar-se a Víctor Novillo, de Madrid.

Neus Santacreu, d'Esport-7, va ser finalment novena classificada en -57 kg, una categoria amb 47 judokes. Santacreu va començar guanyant les representants de València, Madrid i La Rioja , i va perdre a quarts de final davant la representant d'Astúries, Paula Cima, que finalment va ser la guanyadora. A la repesca va perdre el combat inicial, i això va fer que es classifiqués en novè lloc.

Nerea Garcia, d'Esport-7, va guanyar en -63 kg en la primera ronda però no en la següent. Ikaki Garcia, en -50 kg, també hi va ser. Del Judo Moià, Martin Stoykov, en -60 kg, va superar els dos primers combats però a vuitens va perdre, com a la repesca, en un pes de 67 competidors. Pol Miranda va vèncer el primer combat en -81 kg però no va superar el segon. Raquel Romeu va competir en -48 kg. Mar Escrivà va fer en + 90 kg.

10 desembre 2019

Regió7